Rubrik.... :(

Ännu en menlös uppdatering om ingenting? Ohja!
Ska snart till tvättstugan så jag har ingen större tid för sånt här egentligen, men jag kände att jag måste klämma ur mig ett par rader så här på morgon kvisten.
Sen är den eviga frågan alltid: VAD SKA JAG SKRIVA OM?!
Om någon vänlig själ därute kan ge mig lite inspiration eller tips så vore jag evigt tacksam.
För om det fortsätter så här så kommer varje inlägg bara vara 10-15 rader frustration, och det vill vi väl inte?
Skolan? Nej, den pratar vi inte om.
Letar sommarjobb för fulla muggar, har vissa funderingar på lite olika ställen men måste komma igång och söka till fler.
Annars får jag göra som dom gör i amerikat och sälja min pojkkropp på gatan.
Dock lite rädd för att jag skulle tjänat mer som halvtids anställd på ICA. 
Mycket mer. 
Men det är ett problem för framtiden och den hinner jag inte riktigt med just nu. 
Varför? 
Nej nej, inga besvärliga frågor som jag inte kan besvara... 

32 min tills tvättiden börjar... 

Har försökt att röra på mig lite mer dom senaste dagarna. Sitter och pustar på träningscykeln en stund varje dag, försöker få min rygg att lämna golvet i vad som endast kan beskrivas som patetiska försök till sit-ups och extrem tyngdlyftning med 2kgs hantlar. 
Min kropp är mitt ruckel. 

30 min tills tvättiden börjar... 

Tror fan det blir stektpotatis till lunch idag...

29 min tills tvättiden börjar...

Man kanske skulle ta och skriva en novell någon dag? 
Jag har fått för mig att jag vill göra det, men vet inte riktigt om vad eller hur jag ska kunna motivera mig till något som tar mer än 30-40 min. Men jag är rätt säker på att jag skulle vilja skriva något sådant. 
Kanske om en hund... 
Eller om en katt... 
Kanske inte om något djur alls... 
Kanske om en kattman utan ansikte?
....
...
..


Kommentarer
Postat av: Le Buff

En novel ar en mycket bra ide. Skriv for fan, 30min at gangen i ett ar sa har du ngt mastigt sen.

2010-03-25 @ 21:07:06
URL: http://chasedinadream.blogspot.com/
Postat av: mamma

Jag lovar att köpa minst 10 ex av din novell.En moders plikt! Kram favo mammma

2010-03-28 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0