Det var ju värt ett försök...

Dags att blogga lite igen då.
Kan inte direkt komma på något intressant att skriva, men jag måste hålla igång bloggen så jag får väl skriva om något riktigt ointressant istället.
Men vad är mest ointressant i dag tro?
Det är nästan lika svårt som att klura ut något intressant. Nästan.
Men man kan väl alltid passa på och klaga lite.
Jäkla ungdomar och deras mopeder som åker runt, runt, runt, runt, runt hela nätterna och stör min skönhetssömn!!
... Ja det var det. Nu klagade jag visserligen på något som inte stör mig en sekund. Det kanske blir bättre om man försöker gnälla på något som man faktiskt ogillar?
Vi försöker igen.
Förbaskade.... eh... väsen... och... skatten.... arbetslöshet?
Nä det går bara inte.
Vad ska man skriva om då?
Jag behöver ett tema.

Det är jul snart. Åh strålande jul. Gläns över... den och det. Visst är det fint?
Kalle Anka och god mat. Underbart! Ja... jul.
Jul är ju betydligt bättre än påsk... gillar inte riktigt kycklingar. Men ägg är ju gott.
Julmust smakar bättre än påskmust dessutom. Kanske beror på att det är en stygg liten kyckling på påskmust flaskan. Man kan inte lita på dom små jävlarna.

Jag har väldigt lite att dela med mig av idag. Jag är fruktansvärt trött idag och vet inte riktigt varför jag fick för mig att börja skriva blogginlägg. Kaffe först & sen blogga. Men jag måste väl få pluspoäng för att jag försökte iaf? Kanske ett eller två små pluss? Typ... ++ ?

Nu är jag bara trött...
Några bra tips som kan pigga upp mig lite?
....
...
..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0